Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Monday, September 7, 2009

Shopping barang dapur


macam biasalah ya,
tiap-tiap hari bangun tengah hari..
hehehe!
lepas bangun daripada tidur,
terus mandi..



siap-siap nak menghadap komputer..
ingat dapat lah main..
kena pula kemas rumah..
adeh! tak apa..
bersabar lagi..



aku pun kemas punya kemas..
fuh! berpeluh! penat!



puasa kan.. penat lah kemas..
lagi-lagi kalau barang yang diangkat tu, berat..

lepas dah siap, ingat dapat lah online..



hampeh! tak dapat juga..
kena out pergi beli barang dapur..
hehehe! pada mulanya memang lah macam bosan saja..
yalah! bosan lah pergi shopping..



lagi suka duduk dalam kereta,
sambil dengar lagu raya..
kan feeling ;D

lepas dah ambil satu troli,
aku pun cucuk saja lah belakang mak aku..
cucuk ala-ala cerita tokyo drift..
wakakakk! (macam budak-budak lah pula)
tengah feeling-feeling shopping,
ambil tu, ambil ni,
tiba-tiba aku terdengar lah seorang lelaki
yang digelar bapa kepada berapa entah anak dia,
tak perasan aku..
anak dia merayu supaya membelikannya susu..
si lelaki ni tak beri, dengan alasan,
eee! tak malu minum susu lembu..
hehehe!

tergelak kejap aku kat situ..
dalam kepala otak aku terfikir saja,
kalau 10 orang macam lelaki tu,
esok juga, econsave banned barang keluaran susu lembu..
adeh!

hari ni penuh juga orang..
tak pernah aku pergi sesesak macam ni..
lepas dah siap bayar apa semua,
aku pun pulang lah nak menghadap komputer..
kau orang rasa, aku dapat ke tak?
tettt! masa dah tamat!
tak dapat lagi.. adeh!



kali ni kena tolong masak pula..
masak ayam goreng,
masak nasi goreng(tolong gaul saja),
buat air sirap bandung dengan sarsi..
dan yang sama waktu dengannya..
akhirnya!


pada tepat jam 6.30 waktu malaysia!
aku dapat juga online!
hahahahhaa!!!! tak boleh belah!!
rindu sama kawan-kawan aku!!
hahahaha!

10 comments:

nenek™ said...

hahaha..kt aku,ko rndu x

Ain said...
This comment has been removed by the author.
Ain said...

hehehe! bestnye rutin dye hari tuh.x g cre4 wangsa maju.smlm ain g ;D..
hahaha! lawak jer... sme la kiter.. tukang tolak troli ;D

Mawar_berduri said...

alasan seorang bapa kepada anaknya tu macam tak seswai je ..lawak tol ...

fiiQ said...

nenek - rindu2.. hehehe!!
ain - hahah! taw tape! kalau pergi shoping, memang kita la jawabnye kena pergi.. adeh!~
mawar - hahaha!! taw tape..
eden tahan je ketawa.. tak patot btol.. kalau xnk beli, ckp jela xnk beli ;D

~Ice~ said...

rajen3 =)

fiiQ said...

ice- hahah! itu suda semestinye ;)
semangat!

~Ice~ said...

semangat nak raya or semangat nk bodek mntk dwet raya? =p

~Ice~ said...

semangat nak raya or semangat nk bodek mntk dwet raya? =p

fiiQ said...

ngahahha! mane ada..
duit raya tu pon kalo dapat ;D
weee!
ckp pasal duit raya..
te nk minx kat kamu..
pat bagi!
nk dua inggit!

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan