Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Wednesday, September 16, 2009

Baju Raya Part 3


hahahaha! hari ni orang pula makin ramai..
mungkin terasa hangatnya syawal sudah semakin dekat!
aku lalu kat bandar, berpuluh-puluh orang
berpusu-pusu mencari barang hari raya..
antaranya ialah



songkok
baju melayu
baju kurung
tudung
kasut
dan sebagainya

tak pernah aku tengok kereta kat bandar muar sebanyak macam ni..
kalau kedai kain, jangan cakap la..
lagi lah penuh,
kat baitulmal tu(kat tanjung)
sesak betul.. sampai kereta parking pun dah tunggang-langgang..
nak lalu pun susah.. apa boleh buat,
semua sibuk bekerja pada waktu pagi..
malam sajalah masa yang ada..



walau apa pun, pandulah dengan berhati-hati..
raya lah dengan gaya sederhana =)
jimat-jimat selalu!
take care! =)

3 comments:

siggplus said...

singgah jap..selamat hari raya bro..
aku raya tahun ni pakai baju recycle 2 tahun lepas punya je..hhehe

ielamorry said...

wah, sukanya die dah beli baju raya ;)

fiiQ said...

sigg - laa.. tak serba baru la..
bro, raya staon skali je =)
tak sala spend lebih sket..

iela - hehehe! ske la =)
die da li lom?

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan