Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Sunday, September 27, 2009

Penat

malam tu(25hb september)
dah rancang-rancang nak konvoi ke KLUANG..
tapi perbincangan tinggal perbincangan..
semua malas nak pergi..
hahaha!

last-last aku rancang nak pergi BATU PAHAT saja..
ada la 2-3 orang nak ikut..
zass! jadi terus pergi..
so, malam tu tidur agak awal juga..
dalam pukul 10.30pm gitu..

bangun pagi, pukul 8~
tengok tv.. cerita apa entah,
lupa aku tajuk dia..
pukul 10.30am sarapan..
lepas tu, member datang rumah,
baru terhegeh-hegeh nak mandi..
biasa la tu kan..
macam kau orang tak pernah buat pula =P

dah siap-siap,
pakai handsome-handsome,
kita orang mulakan perjalanan..

sampai BATU PAHAT tanpa arah tujuan..
wakakka!
pergi SUMMIT..
lepas tu, pergi beraya rumah ex(perempuan) member(lelaki)..
lepas tu baru pergi BP MALL..
ingat nak pergi karaoke tempat orang,
sekali penuh sudah! adoi!
tak apa, shopping roti!
banyak gila roti borong! hehehe!
makan dalam kereta sambil pulang ke MUAR

dari pagi (pukul 11am) sampai lah pukul 6pm!
baru balik MUAR..
sebelum balik tu, ada singgah lagi beraya kat rumah member(kelab kereta)
sambil beraya, sekali ambil barang, baru shoot terus balik MUAR =)

sampai MUAR, pergi wetex pula..
cari kasut member..
kat BP semua tak cantik katanya..
macam-macam.. layankan sajalah..
lagipun balik awal-awal, bosan juga..

so, sampai rumah, dalam pukul 7pm..
pukul 9pm pergi open house lagi..
jumpa la 2-3 ketul budak sekolah lama =)
seronok kenakan dia orang..
panggil budak sekolah..
hahhaha! 2 tahun tak panggil panggilan tu..
hihihi!

esok lusa sambung lagi..
ya lah, raya sebulan maa..
SELAMAT HARI RAYA!
MAAF ZAHIR DAN BATIN =)

2 comments:

Hidayah Baik said...

huu?? gila banyak hang jalan harini. round satu malaysia ka? xP

fiiQ said...

round 1 johor je ma..
hahaha ;D
malaysia xmampu g rasanye ;D~

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan