Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Tuesday, September 1, 2009

Grrr!


tanggal 1 September..
eceh! hehehe!
buat pertama kalinya aku tengok
bandar MUAR sesak teruk di waktu pagi..

sepanjang tahun ni,
aku hantar adik aku sekolah,
tak pernah pula sesak sampai macam ni sekali..
panjang! bayangkan dari supermarket LAGENDA,
depan pasar cina, jalan ARAB, shell,
penuh kereta! macam ada festival pula..
lepas tu, kat roundabout,



hampir separa bulatan kereta penuh,
sepatut tak macam tu,
habis dah orang tak faham bahasa,
tak ada kesabaran, dia redah je tunggu belakang,
sampai orang nak belok masuk ke simpang, tak boleh..
memang geram gila tengok,
rasa macam nak langgar je..
nasib baik tak bawa kereta kebal..
kalau tak, dengan muka 50 ringgit,
aku lenyek-lenyek je kereta dia..
muahahahah!



P.S - pandu dengan penuh kesabaran
jangan pentingkan diri sendiri,
orang lain nak sampai ke destinasi juga..
ingatlah orang yang tersayang ;-)


No comments:

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan