Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Monday, September 14, 2009

Baju Raya Part 1


wah! baju raya kali ni temanya maroon!

siapa ada sama warna dengan aku?
jemput datang rumah ya..
yang tak sama, tu lambat sikit..
wakakak xD

macam yang dirancangkan (insyaAllah)
pagi raya, lepas sembahyang raya

(gambar sekadar hiasan)

dan melawat kubur arwah atuk belah ayah(dekat bakri batu 6, muar)
insyaAllah kami sekeluarga akan bertolak ke bangi(rumah adik belah mak)
sebabnya nenek ada kat situ..


kalau tidak, kami sekeluarga akan pulang ke sabak bernam(kampung emak)
sebab kampung ayah, dua-dua dah meninggal dunia(al-fatihah)

baju melayu dah ada,
baju jalan?? x( tak ada lagi..
insyaAllah esok lusa kot baru beli..
aku ingat nak pakai skinny jeans + t-shirt gelap,
gambar love-love sikit(bluek pasan :P)
lepas tu, kasut cutting vans saja kot..

(Gambar Sekadar Hiasan)

hehehe! doakan aku dapat ya shopping raya..
kalau tak, terpaksa pakai baju lama-lama..

by the way,
SELAMAT HARI RAYA!
MAAF ZAHIR DAN BATIN!
kau orang tak nak jemput aku datang rumah kau orang ke?
aku tengok INBOX handphone aku,
tak ada seorang pun ajak aku datang rumah raya nanti..
hehehe! jangan risau,
aku datang bukan nak habiskan kuih kau orang..
duit raya saja.. wajib ada tahu! hehehe!

8 comments:

nurul said...

ceh blom2 ag da suh org g umah die lambt skit klu bju x sme..
siot tol..
bju 2 jgn la love2 skit jek..
byk2 pon x pe..
kmu kn P******...
haha
opps sory2!!!
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN..
raye nnt dtg la umah.. :)

fiiQ said...

tu apa yg ** tu..
ni yang rasa nak ubah comment setting je.. hmmm

nurul said...

haha..
x bleh2..
kate suh secret..

fiiQ said...

adeh!
hampeh sungguh kamu~

||_me_|| said...

sayer...!!!!!!!
baju sayer kaler merah hati..
hakhak..
tapi ala2 macam maroon kan..?? kan..?? kan..??
hihi..

fiiQ said...

merah hati dengan maroon same la..
heheh! ape lagi..
jemput datang..
kekeke :P

getge said...

huh?
fiq ta blek sabak ker?
ap neyh?
kte na dating sme?=p

fiiQ said...

alar..
xalek ar..
nenek kat bandar sri putra..
adeh x(
sry la eiya..
eiya alek bile??
alek mane?

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan