Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Wednesday, September 16, 2009

Kuih Raya


huish~
penat-penat..
satu hari menghantar kuih raya..
apa boleh buat,
dah job driver katakan..
kenalah ikut arahan..
adoi~



ingat balik nak berehat sekejap..
sekali tengok jam dah pukul 2pm..
kelas pukul 3.30pm..
memang sahlah kalau aku tidur,
terlajak punya..
jadi aku buat keputusan tak tidur..
duduk layan online sajalah =)~



maybe malam ni nak sambung cari baju lagi..
hehehehe!
tapi bukan topik ni..
topik baju raya..
nantikan episod akan datang(cewah! dah macam hos rancangan)
papai!~


P.S - ada siapa-siapa nak beli kuih raya?
beritahu saya ok =)

10 comments:

~mistixora~ said...

kite tak nak beli.. tapi nak makan.. sediakan kat umah erk.. nanti nak g beraye kat umah incik fiiq.. kueh tart kurma.. mabeles...!

fiiQ said...

hahah!
xde lor..
lain taon
kekekeke!! ;)~

Hidayah Baik said...

sama la. tanak beli nak makan je.. keh3!

fiiQ said...

eee.. ada ke taknak beli..
hampeh tol..
hihihi!~

nenek™ said...

50 ketol bpe? tdi ade bdk dtg umah..jual keuh ry.. cantik+packing elok+bekas pn bagus+nampak bahan cm banyak =rm23..then die bgi murah ckt..rm20.. ok ker harga tu

fiiQ said...

50? 23? waa..
sini 19-18 leh dpt..
nenek beli tak? :D~

nenek™ said...

msti lah x..sllu tgk rm16.. tpi kalo cm kriteria yg aku ckp tu mmg pnh tgk rm18~19

fiiQ said...

tengok pada jenis kuih ar..
kalo lagi rare dan susa buat,
lagi tinggi la harga :D
hehehe!~~

Melz said...

Wah fiiq banyak nyer kuih raye..haha baling satu kat sini mai²

fiiQ said...

baling?
mknn.. xlok..
kikiki!~~

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan