Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Wednesday, September 9, 2009

Erk!

pernah tak satu hari kau orang
tak tidur pagi,
suddenly, ada orang try nak masuk rumah kau orang?
tak kisahlah, dalam rumah ke,
dalam halaman rumah ke?
pernah tak?

 

pergh! jantung macam nak tercabut je tengok..
muka tak nampak..
samar-samar..
nasib baiklah pintu sudah dikunci..
kalau tak, aku tak tahu..

tapi kebiasaan pintu pagar depan tu,
aku tak kunci..
kira malam tu bernasib baiklah..
aku tak tahu dia siapa dan apa dia mahu..
yang aku tahu, pintu tu dah terkunci,
dan aku selamat!
Alhamdulillah..


kau orang yang rajin tak kunci pintu,
pastikan kunci ya..
safety first!
jangan dah terkena,
baru nak menyesal!
nasihat dari fiiQ untuk semua..
ngee!

7 comments:

nenek™ said...

he..always kne..aku siyesly xkaya lgsung tau..umah pon dh kunci hbis2 an dh..tetap ade je org nk mncuri.. ko tau die curi ape? basikal bruk ayah aku yg siap berantai lgi..yg tu nsib abg aku dpt tgkap.. penyembur racun yg dh sparuh karat..itu pn nak?tong racun xnk amek plak..ha..ayam dlm reban.. duit tu..xpyh cte r..sepupu aku tgl kt umh aku kejap pn dh pndai selongkar peti besi dh... bdk2 pecah tgkap curi aiskrim lam peti ais..tpi plg tkut..tgh on9 sorg2,bunyi derapan kaki kt tepi tgkap..dgr org bnafas..eeee..seram sejuk aku..

fiiQ said...

hahah! itu bukan orang..
kekeke!
tapi berhati2lah ea..
sekarang memang menakutkan..
orang brani je wat pape demi kepentingannya dapat dipenuhi..
adeh! takut betul aku tengok..
biasanya org akan mencuri bila kenduri ar..
tu kebiasaannya..
senang nak kuar masuk..

Ain said...

ceh! asal dye xpat msuk.
biar dye bwk lari fiiq.
xda la fiiq hyibuk kat SABAK BERNAM nnti ;DD
wakakakakaka!!

fiiQ said...

hahahah!
siput je macik nie..
nanti macik rindu kite kang..
eehee!~~

Ain said...

huk aloo..pasan jerrrr@

fiiQ said...

hahah!
elele..
xnak naku ;D

Ain said...

Tua berkedot2.perah santan!

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan