Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Tuesday, May 26, 2009

Takutnya....


aduh..
tiap-tiap malam 'benda' tu kacau aku tidur..
tiap kali aku nak tutup mata saja,

'hehe'



'hehe'

kedengaran..
aku pun tak tahu mana datang suara tu.
aku buat bodoh saja lah..
nasib baik dia tak ada lah sentuh-sentuh..
just bunyi-bunyian..
geram la juga..
tapi takut pun ada..
maklumlah, tidur seorang saja kat ruang tamu..
tak biasa tidur kat bilik..

kalau aku buka tv,
bunyi tu tak ada..
tapi kalau tv tu dah tutup..
lampu dah tutup..
ada saja bunyi-bunyi..
ketawa lah..
bunyi kerusi gerak-gerak lah..
aduh! tolong lah..
jangan kacau saya :(
saya tak kacau kamu lol..



sigh*

kenalah selalu tidur kat atas..
salah satu sebabnya malas nak tidur kat atas,
nanti susah nak bangun lah..
selalu sangat tidur lambat,
dah terbiasa..
sebab kalau waktu malam-malam ni, aktif sikit..



tu yang payah tu kalau nak tidur awal..
even dah tutup semua,
pukul 10 belum tentu boleh tidur..
aduh~
letih-letih..

5 comments:

[Q.e.M.a] said...

aiyo~
klu susa tido g la blog walking..
besh!!
hehe xD

FiiQ90 said...

ape tu blog walking?
huhuhu~

farha said...

die kco ko sbb ko x ske tdo atas.. haha
sian ko kn..
xD

farhazoeLa said...

hahaha.. adeh..
spe plak la peminat misteri baru kau ni?

FiiQ90 said...

hahaha! maybe kot..
adoi.. jgn la kaco saya..
adui! x(

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan