Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Wednesday, May 20, 2009

Suatu petang...


salam!

pada suatu petang yang indah dan permai..
tengah show-show driving kat area-area bandar..
ternampak lah satu kereta buatan MALAYSIA ni..
memang cantik menarik kau memang tembam la..

nak dipendekkan cerita,
masa tengah jalan-jalan ni,
mak aku pun ada sekali duduk kat belakang..
cerita lah kat mak aku..

'mak, tolak lah kereta kat rumah tu, ambil kereta ni'

'tunggu lah tahun depan, budget dah lari'

'ok' (dengan senyuman agak lebar juga)

hahaha!
tahun depan, aku dah grad.. INSYAALLAH..
tapi yang tak sedap nya,
mak aku suruh sambung bayar sendiri..
hahaha!

mesti kau orang tertanya-tanya kan apa kereta yang aku tengok tu?
adakah perodua MYVI? VIVA? KEMBARA?

proton EXORA? PERSONA? NEO? WAJA? GEN-2?

hahaha! kalau kau orang kenal aku,
mesti kau orang tahu, mana taste aku..
hahaha! selamat mencari!
aku suka gila kereta itu..
sangat menarik hati xD

sekarang ni tak boleh lah ambil..
sebab kakak aku pun dah nak sambung belajar kat u..
so, kat rumah, aku saja lah yang sulung..
aku lah hari-hari kena hantar adik pergi sekolah..
kejutkan.. beli lauk..
macam mana aku nak balancekan masa aku di rumah?
dan juga dikolej?
aku kena siapkan jadual aku sendiri..
supaya aku tidak menjalani kehidupan yang tidak teratur..
aku juga akan kurangkan online..
kalau online pun mungkin sampai pukul 12 saja?
hehehe! itu pun kalau tahu lah nak berhenti..
hehehe! apa yang penting,
semangat itu ada..

caiyok-caiyok!

6 comments:

farha said...

huhu..
ak tw2..
pasni akak ko da smbg u ko la yg kne jge adik2 ko..
so pndai2 la balance mse ko ekh..
xD

FiiQ90 said...

taw xpe!
peh pasni xleh online 24 jam xD

inoue said...

nie yg ko bantai on9 sampai kul 2 nieyh pe cer??
hahahaha..
alalala..jd ank mithali la plak..
mcm x cye jek ako0..
(cewah xknl nk nyibok lak)

FiiQ90 said...

belum lagi maa..
start dari next week :P
hehehe!!

inoue said...

ceh ko poyo..
nxt week eyh?
t la ako0 ajk ko on9 kul 2 tgk ko nk x..
hahaha..

FiiQ90 said...

uiii..!
kene poyo plak..
huk3!!~
nanak2 nanak2..

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan