Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Friday, May 15, 2009

Filem Lama!


Assalamualaikum!
hehehe! sekali lagi kita bertemu kembali..
waaa! kadang-kadang seronok juga
dapat share cerita dengan kau orang semua..
ini satu lagu cerita aku nak beritahu..
aku ada tertengok satu cerita ni..
agak lama juga la.. mesti kau orang tak ingat punya..
hehehe! tajuk cerita ni HANCUR..
atau lebih dikenali sebagai JAMBAN 606..
cerita ni genre dia kelakar la..
ahahhaa! kalau diingat-ingatkan balik cerita ni,
memang tergelak la..
dari sini juga aku nak kongsi dengan kau orang..
bagi sesiapa yang dah tengok ataupun yang belum..
hehehe! aku search kat youtube saja..
tapi sayang lah, 01/10 tak boleh dengar suara dia..
tak tahu kenapa kena block.. tapi yang lain, boleh lah tengok..
mari sama-sama saksikan..



ini hanya sebahagian saja, yang selebihnya,
kau orang search la kat youtube ok =)
memang best gila lah cerita ni ;P

No comments:

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan