Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Thursday, May 28, 2009

Pelik tapi benar


apasal lah hari ni ramai sangat nak demam ni?
adakah hari ni musim demam sedunia?
ke seMuar je?
huhuhu!



siapa lah yang bawa penyakit ni..
ni mesti berjangkit-jangkit kat orang lain..
aduh! harap-harap aku tak kena lah..
ni pun dah ada tanda-tanda nak demam..
pening saja..
batuk selsema tak ada..
hehehe! tak sanggup wor!

tapi rasa bukan demam kot..
mungkin tak cukup tidur..
maklumlah.. malam tak tidur lena..
diganggu.......
ZZzzzzz!

bagi sesiapa yang demam tu,
moga cepat-cepat sembuh ya ;)
jangan lupa makan ubat..
dan rehat secukup-cukupnya..
nanti boleh la baca/komen blog saya..
hahaha!



pis pis kacang pis..

6 comments:

farha said...

ye pak...
pak pon jgn lpe mkn PENADOL ekh...
hahah

FiiQ90 said...

hahah!
xnk!
wek2 :D

[Q.e.M.a] said...

beby yg tnjuk pis tu cute lorh~
ingtkn fiiq yg dmam td..
wish u in da pink of health owez ya!!

FiiQ90 said...

hehehe! masyeh ;)
sy ampir2 demam je..
tp seb bek x..
hehek~
kamu pon..
wish u in da black of health owez!
uuikss!!
black..!
hehek!!
tapi +ve meaning ;)

Fatin Hazlini said...

haa yerk
sye pn salah sowg yg kena demam selsema batuk complete semua ni
:D

kamu da sihat blom?
:)

FiiQ90 said...

eake?
ahaks!!
da lor..
cume sakit tekak saja :D

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan