Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Friday, May 29, 2009

Cuti sudah tiba


ya! musim cuti sekolah sudah tiba..
begitu juga pelajar-pelajar ipta..
heheh! sudah rancang hendak bercuti ke mana?
ke duduk rumah juga?
hehehe!



aku dah nak naik sem 4 dah 1/6 ni..
so cuti aku dah habis lah..
kau orang nak gelakkan aku?
hahaha! tak dapat..
sebab apa aku kata tak dapat?
sebab alang cuti seminggu ni,
aku bosan gila duduk rumah!
tak tahu nak buat apa..
kerja asyik makan, tidur saja..

nasib baik lah cuti seminggu..
wah! boleh jumpa kawan-kawan balik..
lecturer.. hehehe!
tapi satu saja aku tak suka..



kenapa jadual baru ni banyak pagi!
ah bencinya!
tak dapat lah nak online sampai pukul 2-3pagi..
waaaa! bosan! bosan!
marilah kita boikot ramai-ramai..
hahahah! tension seh tengok jadual baru..
adui~

walau apa-apa pun,
aku ucapkan selamat bergembiralah cuti ni!
and bagi yang dah naik,
semoga berjaya mengharungi subjek-subjek baru!
hehehe! senyum-senyum selalu ;)

5 comments:

farha said...

tw x pe... ak sokong ko fiq!!
tp ak x lah mkn,tido jek..haha
ad la kms gak umah ni..
huhu..
b4 cti ari 2 ko sndri ckp 'npe la cuti ni smiggu' last2 ko gak yg boring.. :P
tp x pe bgus gak dpt lpak2 ngan korng smua ag.. :)

farha said...

1 more thing ak nk +..
relex jek ngn jadual bru 2..
bio pasni ko bgn pg2.. haha
psni pon ak kne bgn pg2 x leh mls2 ag.. :)

FiiQ90 said...

xde maknanya!
da memang aku kena bangun + tidur awal hari2..
nak anto adik skola lag..
ar malas xD

[Q.e.M.a] said...

ho~
hepy holiday..
kejap je da sem baru kn.

FiiQ90 said...

hehehe!
taw xpe!
kamu pun juge :D

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan