Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Tuesday, May 19, 2009

Alhamdulillah...



Alhamdulillah..
bersyukur ke hadrat illahi..
dengan limpah dan kurnianya..
aku masih lagi bernyawa di atas muka bumi NYA..

pada hari ni (18/5),
peperiksaan akhir dijalankan..
hari ni, subjek MALAYSIAN STUDIES..
nasib baik lah boleh cover kan emosi..

dah lah moody saja..
lepas itu, kena jawab exam..
nasib baik lah boleh jawab..
and tak too emotional..
hehe! thanks for all my friends for supporting me..

esok exam masih ada..
so jangan lupe baca buku ok..
good luck for all mu friends..

barang siapa yang mengambil ujian,
aku doakan kau orang lulus lah dengan cemerlang..
amin =)
study.. usaha tu tangga kejayaan..
kalau nak lulus, tapi tiada usaha..
tiada guna juga kan..
hehhee! jangan lupa berdoa kepada ALLAH..
sebab semua datang dari DIA..

salam :)

4 comments:

[Q.e.M.a] said...

gudlux 4 ur final dude xD

FiiQ90 said...

masyeh! :)

inoue said...

kire ko doakan ako0 jgk la kn wlpn ako0 dh habis xm awal drpd ko??
hehehehe..tq..hahahhaa..

FiiQ90 said...

exam mang da abes..
result lom g..
wakakak!!

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan