Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Friday, May 22, 2009

Bosannya..




bosannya..
apa nak buat ya?
nak berjalan, tak tahu nak pergi mana..
MUAR ni ada apa saja?
harapkan tanjung saja ada..
huhu! patut la MUAR digelar bandar PENCEN..
hehehe~

minta-minta la masa berlalu dengan cepat..
supaya aku boleh keluar sambung belajar di negeri lain..
kadang-kadang difikirkan,
menyesal pula tak pergi cosmopoint lain daripada MUAR..
tapi kalau aku berbuat demikian,
aku tak akan dapat kenal kau orang semua yang baik-baik hati..
hehehe!

jadi aku bersyukur sangat lah dapat kenal kau orang..
semoga kita semua sukses dalam study ni ok!
dapat result gempak-gempak..
lepas itu baru lah kita belajar jauh-jauh sikit..

*tik tok tik tok..
dah 2 tahun ke belum?
ahaks! belum kah?
aduh! ingatkan sudah..
huhuhu!

6 comments:

farha said...

act ak brsyukur sgt dpt knl ko..
coz ko byk tlg ak..
thank you very2 much..
npe ko ckp da 2 tahun lom??

FiiQ90 said...

hehehe..
baca yang atas tu :P

inoue said...

muar ade la benda yang best..
umah ako0 la..
hahaha..
tg best ker??
ko g la wetex ke..padang rugby kt tanjung ke..haha..
ko brsyukur x dpt knl ako0?? ekekeke..nk nyibuk jap ;p

FiiQ90 said...

umah kamu ada menda best kew?
wah! leh ar singgah..
cube story sket..
ada ape jew.. kui3!!

tanjung pon xbest..
wetex xbest..
padang rugby pon xbest..

sume org yg sy kenal, sy bersyukur sgt2..
lagi2 org yg da byk buat bek kat saye..
hehehe!!

farha said...

sye la 2.. haha

FiiQ90 said...

huhuhu!

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan