Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Wednesday, October 21, 2009

Kucing oh kucing part 1


apa lah nasib kau ni kucing..
melintas macam ayam..
nak lintas, lintas sajalah,
ni kau dah lintas, kau lari patah balik pula..
nasib baik aku tak lenyek kau tahu !
hish ! fobia betul aku dengan kucing melintas..
kalau jadi bangkai tu, kira tak hairan lagilah kalau terlenyek..
ni kalau hidup-hidup lagi.. isk !
astaghfirullahhalazim..
mesti takut.. huhuhu!
macam langgar orang lah pula..
aduh ! kucing oh kucing..
nasib kau lah..
siapa suruh main lintas jalan macam ayam..
lepas ni pun dah boleh tukar ayat tu..
jangan melintas seperti kucing x(

3 comments:

~hannaicha~ said...

ya!jgn juga melintas sperti lembu..heh!

~mistixora~ said...

berhati kpd kucing2 sekalian.. ingatlah teman tersayang..
??????????????
pape jek aku neh..

fiiQ said...

haha ! oh tidak ;D

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan