Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Friday, October 23, 2009

Kucing oh kucing part 2

peh ! bengang betul aku dengan kucing ni..
kali ni, dah 2 kali aku terlanggar (tapi tak mati aku rasa)
aku langgar kena kepala tu !
peh ! miong agaknya !
ada ke tengah drive ni,
tiba-tiba kucing berlari melintas..
takkan aku nak elak,
nak tak nak, assalamualaikum sajalah..

dentum !
terpusing dia aku tengok..
tapi aku tak berhenti,
aku just slowkan kereta,
dan jalan seperti biasa..
bukan tak mahu berhenti tengok,
cuma.. erm.. entah..
fobia dengan kucing melintas..
hmmm..

uwaaa ;((
bengong la kucing ni !
aku benci kucing lintas jalan !

2 comments:

BezBuddy said...

cian gler kt kucing tu....
nsib bukn kucg ak....
lau ko anggar kucg ak, siap ko...hehe

fiiQ said...

hahah ! yg pasti bukan kucing sape2..
sbb masa drive tu,
aku kat jalan penuh dgn klapa sawet :D

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan