Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Sunday, June 21, 2009

Sudah jatuh ditimpa tangga..


bak kata orang,
hidup umpama roda..
kejap diatas, kejap dibawah..
aku sekarang memang betul-betul berada dibawah..
sebabnya :-

1.Kena saman polis
2. Kena bebel sebab buat/tak buat something
such as, rambut lurus sala, perm pun sala..
tidur sala, tak tidur sala, and etc..
3. Tambah lagi saman sebab kupon park tamat masa
4. Kena sakit mata.. berjangkit dari adik..
adik jangkit dari kawan dia.. and so on..



really sad.. entah apa lagi dugaan yang Dia nak beri..
sesungguhnya aku akan terima dengan redha..
tapi, sampai bila aku akan bertahan?
Allahualam..
tunggu dan lihat sajalah..

2 comments:

liyana syed alwi said...

salam..

hmm sepatutnya awk bersyukur..
Allah menguji hambanya adalah untuk kebaikan hamba itu sendiri. Sentiasalah mengingati Allah ketika bersenang lenang mahupun gundah gulana.
jgn seskali mengeluh apabila diuji sebegini..

Sabdanya Rasulullah s.a.w, "Mengeluh itu termasuk kebiasaan Jahiliyyah, dan orang yang mengeluh, jika ia mati sebelum taubat, maka Allah akan memotongnya bagi pakaian dari wap api neraka." (Riwayat oleh Imam Majah)

Semoga kita semua menjadi hamba Allah S.W.T yang sabar dalam menghadapi segala musibah.
amin..=)

fiiQ said...

thanks~
yup..
saya bersabar..
kan ada tulis,
saya terima dengan redha..
heh~
moga2 kesabaran saya dapat bertahan..
amin~

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan