Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Thursday, June 4, 2009

Seronok gila!




huhuhu!
hari ni (4/6)
aku dengan budak-budak cosmo pergi PANTAI PUTERI..
kat MELAKA saja..
walaupun air tak biru,
tapi bersih lah..
agak seronok juga mandi kat situ..
yang seronoknya, masa kita orang datang,
cuaca agak redup..
berangin lagi kan..
fuh! memang best lah..
tak menyesal pergi..
hehehe!

kita orang dah bersiap awal dah..
aku saja yang lambat sikit..
alif pukul 7 setengah dah terpacak depan rumah aku..
tak sabar agaknya..



aku ni siap baring-baring lagi..
selimut lagi.. mengantuk gila..
rasa mahu tidur lagi..
tapi dikenangkan alif ada dah kat luar,
aku paksa diri aku bangun,
pergi mandi.. huhuhu!
lepas dah siap packing-packing,
lelaki biasa lah,
sehelai sepinggang saja..
bab makanan semua perempuan yang tolong..
TERIMA KASIH YA! hehehe!



aku tak tahu siapa yang sediakan makanan..
sini aku listkan sajalah ya

*Farah Ismail
*Nurin
*Farha
*Farah
*Su
p.s - kalau ada salah eja, bagitahu ya =)

pagi tu bangun, lepas start enjin,
1st sekali aku tengok ialah road tax..
apa??!! mampus 1/6!!
terus aku message nurin..
nurin cakap lenjan saja..
sebab dia orang dah siap lah kan..
hahahah! lepas aku telefon bapa aku..
dia bagitahu, dah re-new, tapi ada dalam mercedes..
aku pun pergi lah ke sekolah beliau :D
dah siap-siap semua tampal roadtax..
aku pun mulalah menjemput kanak-kanak sekalian..

kita orang dari muar kira-kira pukul 8.50am..
sampai melaka dekat pukul 9 lebih juga lah..



sampai-sampai saja, dah cari botol sos..
nasib baik lah ada kedai runcit..
huhuhu!

sampai-sampai, makan lah dulu..
apa yang ada melantak sudah..
dah lah tak bawa apa-apa,
pastu nak komen..
nanti kena bebel pula..
huhuhu! sedap!
terima kasih ya kau orang..
hehehe!

*Nasi lemak
*keropok
*roti+tuna
*jajan sikit..
*belon yang sabun tu..
*air mineral

cukuplah untuk kita orang..
masa mandi tu, rasa macam tak nak naik saja..
hahaha! orang dah lah kurang..
maklumlah, hari khamis..
siapa saja datang bercuti..
huhuhu! adalah nampak 3-4 group
yang datang.. family pun ada..
tapi jarak antara group tu agak jauh sikit..
lapang, bersih, redup..
wah! seronok untuk bersantai..

kalau ada nak pergi mana-mana lagi nanti,
pergi sama-sama lagi ya!
hahaha! di talian bebas tol...
1-800-pergi jalan-jalan-bersama kawan-kawan..
huhuhu!
THANKS AGAIN!


7 comments:

farhazoeLa said...

xajak aku pun
haha

FiiQ90 said...

huhu!
tu la..
lenkali g,
jujum!
hehehe!

~From My Tiny Closets~ said...
This comment has been removed by the author.
firfa_firzanah06 said...

haha...
next time kalo tensen2 nk wat outcome ke,exam kew...
kte g sane lg ek.
melapang kn minda n mate...
apepon..
tq sbb sudi mnjd driver kami.
lalalala~

p/s; nama aq tu kalo bleh msti nk letak nama bpak skali ek??

FiiQ90 said...

alamk!
ada 2 farah..
kang terkeliru..
hahaha! :D

farha said...

hehe...
best gler kuar ngn korng..
hope nnt dpt kuar cmni ag ble tension2.. hahah
thanz jd driver ktorg..
huhu

FiiQ90 said...

ngahaha!
tiada masalah :D
jangan macam tadi sudah..
kena patah balik..
penat wor!
huhuh!

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan