Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Tuesday, June 9, 2009

cemburu seh!


huhuhu!
penat gila hari ni..
balik-balik kelas,



dah kena drive pergi mydin melaka..
mak nak belikan broadband kakak..
kat muar tak ada promosi..
so, kena jalan jauh sikit lah..
pergh! sabar sajalah..
kita yang dah masuk kolej dekat setahun ni pun
tak dapat apa-apa..
kakak semua dapat..



laptop, broadband, baju baru..
apa lagi..
wah! cemburu gila ni!
hahaha!

ni yang rasa nak habis belajar cepat,
lepas tu, pergi luar negeri..
al-maklumlah..
harta ismit luar negeri banyak lagi..!
hahahah!
sorry-sorry out topic sikit..

yang seronok nya,
dapat jalan sajalah..
huhu! sabar sajalah..
sekarang tak dapat apa-apa..
esok lusa siapa yang tahu? :D
dahlah tadi tak masal-masal dapat tugasan
terangkan nama-nama sistem teknologi maklumat
serta ciri-ciri..
aku dah buat, cuma aku tak tulis saja..
tak masal kena terangkan hari jumaat >,<
tensyen gila!



hurm~
sabar sabar..
dugaan banyak..
malang betul :\

7 comments:

farha said...

sbo 2 spruh dr iman..
nk ak tlg wat?? haha

sharifah nur liyana alidrus said...

sbr jela..

FiiQ90 said...

wat?
wat ape?
huhu!

zuLL said...

sabbar beb. nanti lu banyak duit lu borong semua yang lu nak

FiiQ90 said...

hahaha!
borong lg~

inoue said...

akk ko pyer brape sbln??

FiiQ90 said...

belas ribu kot..
cosmo 20k+

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan