Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Monday, August 2, 2010

Alhamdulillah 2

Alhamdulillah
my life is getting better and better =)
syukur kepadaNya..

walaupun tak sepenuhnya,
tapi beban tu semakin berkurang la..
hehehe =)

sekarang ni semua masalah kira hampir settle,
yang belum kewangan aku saja..
kurang memuaskan..

entah kenapa tahun ni,
kewangan aku teruk sangat..
kalau naik pun,
sikit saja,
lepas itu, turun balik..

jatuh kalau sikit tak apa,
ni memang menjunam terus..
ada sekali,
sampai habis terus duit poket..
ish2!
seminggu aku melekat kat rumah
nak collect balik
[padahal aku memang jarang keluar pun]
[duduk rumah saja memanjang]
[pergi kelas, balik kelas]
[hehehe]

kalau nak keluar pun tak tahu nak pergi mana
al-maklum lah,
20 tahun duduk MUAR,
dah tak tahu nak pergi mana..
tapi nama jalan still tak hafal..
[kecuali area bandar]
huhuhu =)

hari ni
[2 Ogos 2010]
macam biasa lah
pagi-pagi sidai kain,
kemas tempat tidur,
sapu sikit [sikit saja]
hahaha !
lepas tu terus online..
sebelum online, tengok tv dulu
sampai pukul 9,
cerita favourite tu !
CSI ! hehehe !
ada pula iklan CORNETTO !

Alamak hai !
sedapnya lah..
ngidam 
[ceh ngidam, ayat tak boleh belah]
hahaha !
tak apa tak apa..
nanti ada sen lebih,
kena dapatkan satu !
tak kira..
hohoho !
oklah sampai disini =)
nanti share lagi !

Assalamualaikum~

No comments:

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan