Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Thursday, August 26, 2010

Sedih Wor


26 Ogos 2010

Aku ni jenis malas
nak baca entry yang panjang-panjang
tapi pagi tadi macam mana entah aku 
ada mood nak baca entry orang

panjang juga lah entry dia,
tapi about life,
and atas rekemen daripada kawan facebook aku sendiri
so aku baca saja lah
pada mulanya cerita memang rasa macam nak close

tapi bila dah amati sekali dengan lagu
cerita tu menjadi lebih feeling bila membaca
agak sedih bila aku baca

walaupun aku tak kenal,
tapi bila baca,
macam aku dah kenal lama pula
dia tak ada pun cerita latar belakang,
siapa dia and what so ever,
tapi melalui satu entry tu,
aku macam tahu semua pasal dia

memang sedih bila kehilangan orang tersayang
tapi apa boleh buat,
kita manusia hanya mampu merancang
tuhan yang tentukan segalanya

berat mata memandang
berat lagi bahu memikul bebanan
pesanan aku buat kau orang semua
hargailah orang tersayang
kita tak tahu bila dia akan pergi
begitu juga kita
jadi hargailah dia setiap saat

♫♪ ~ Cinta Terakhir - Aiman ~ ♪♫
(this song still stuck on my head)
(selepas baca entry daripada seorang blogger ni)
(asyik terbayang saja cerita dia)

No comments:

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan