Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Tuesday, August 31, 2010

Dulu dan Sekarang

zaman sekarang ni serba canggih
semua nya di hujung jari
wah ! macam iklan pula

ok hari ni punya entry,
aku nak tekankan pasal berkawan.
sekarang nak berkawan bukannya susah
cari sajalah di internet..
facebook ada,
myspace ada,
macam-macam ada..
ni bagi yang ada internet lah,
bagi yang tiada, tv pun boleh
tu chat kat chatbox tv tu..
ch8 ada,
ch15 ada,
dan lain-lain lagi.

dulu nak berkawan susah,
nak kena tahu nama,
nak kena duduk satu kelas,
nak kena duduk satu taman,
or mayb kawan kepada kawan-kawan anda..
barulah boleh tahu..
itu pun kalau dapat kawan,
kalau pemalu? macam mana?
hahahaha !

ini sekarang punya kawan senang saja
cari, tekan sajalah button ADD
tunggu respon daripada orang tu..
kalau dia approve, approve la,
kalau deny, cari lain..
apa susah kan..

senang saja.
begitu juga kalau orang nak berkawan dengan kita..
dulu orang nak kenal dengan kita,
siap kena tanya emak lah ayah lah,
tak pun kalau tak kenal orang tu,
buat tak tahu..
sekarang pun tak banyak beza,
sama saja, nak berkawan ke tak,
tekan sajalah APPROVE..
tak nak kawan, DENY sajalah
hehehe ^,^
kan kan kan..

oklah, sampai disini saja cerita saya

kesimpulannya,
berkawan biar seribu,
berkasih biar satu
=)

2 comments:

cik ena merduwaty said...

mmg senang nak cari kawan..tapi kawan yang sejati macam aku ni susah nak jumpe..hehehe
rindu la kat BFF aku ni..huhuu

fiiQ said...

hahahah ! amboi
masuk bakul angkat sendiri nampak =)
hehehe =)
tape2..
kawan memang senang nk cari
tapi kawan susah sama susah
senang sama senang
itu sukar didapati =)
hargailah kawan2 anda =)

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan