Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Friday, July 16, 2010

Alhamdulillah

syukur kepada Tuhan
dengan limpah dan kurnianya
dapatlah kita bersama-sama lagi
untuk berkongsi cerita-cerita
suka dan duka =)

wah! ayat ;p
Selamat Pagi !
saya ucapkan kepada semua
pembaca setia saya..
pendengar dan juga pemberi nasihat
thank you all !
hehehe ^^
entah ada orang entah tak ;p

tak apa lah yang penting,
aku nak sharing juga dengan kau orang..

Alhamdulillah
my life is getting better and better
kau orang mesti pernah dengar

'hidup kita ibarat roda
kadang-kadang kita di atas,
kadang-kadang kita di bawah,
tetapi walau apa pun,
kita mesti tabah menghadapi segala ujian'

pernah kan? takkan lah tak pernah =)
1st, saman aku dah habis bayar..
Thank God !
lega kepala aku memikirkannya..
saman tu lah yang membuat aku serabut sangat-sangat
sampai makan tak lena
tidur tak basah
mandi tak kenyang

sekarang rasa macam dah free sangat kepala ni
hehehe ! Alhamdulillah

sekarang tinggal referral saja
aku harap lulus dengan cemerlang lah..
dah lah dekat semester akhir ni..
so aku tak nak lah ada foul-foul..
nak smooth saja
and hope my result getting better and better..
wish me luck ok =)

oklah,
sampai sini dulu cerita
sebenarnya banyak lagi nak cerita,
tapi aku sendiri dah lupa..
seronok sangat punya pasal..
hehehe ^^

jumpa lagi di lain hari ;)
Assalamualaikum!

No comments:

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan