Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Tuesday, March 16, 2010

Ramainya

apa pasal masuk saja bulan 3,
polis banyak gila kat muar ni..
bukan saja yang berjalan kaki,
malah bermotosikal pun ramai..

yang pelik,
ramai muda pula tu..
hahaha !
lepas ni tak boleh lah nak jalan-jalan
tak pakai helmet lagi..
nak pusing taman petang-petang
 pun kena pakai helmet..
kalau tak, 
naya saja kena kejar pakcik naik skuter tu
hehehe..

dah lah aku gear satu pun gugup lagi..
maklum lah,
selalu tunggang motor biasa saja..
pijak masuk gear..
pijak masuk gear..
sekarang ada clutch..
payah sikit..
hehehe ! =)

daripada beli,
sampai lah sekarang ni,
bila kat traffic light, takut gila mati enjin tu..
hahhahaha !
buatnya ada awek ke belakang kan..
segan saja motor mati tengah jalan =P

2 comments:

firfa_firzanah06 said...

haha...
lawak2...
tp xpe.
bak kate kaw dulu
kayuh pelan2..
^__^

fiiQ said...

hahaha !
ni bukan kayuh la..
ni lepas clutch pelan2..
wahahaha h!

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan