Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Tuesday, March 23, 2010

Jalan-Jalan

Cuti Ahad yang lalu,
aku, my mom, my dad, dan adik aku yang bongsu
jalan-jalan pergi KL
ops, bukan jalan-jalan,
tapi pergi hantar laptop semula kat low yat..
mak aku beli, dah siap install..
tapi balik rumah, corrupt..
langsung tak boleh masuk windows..
last-last kena pergi kedai dia balik..
install semula..
sambil menyelam,
minum air..

hehehe !
shopping time !
bertolak dari Muar,
pukul 7am..
naik bas dalam 7.45 begitu..
dah lah tak dapat seat tengah..
duduk belakang sekali pula tu..
tak bestnya lah !

akhirnya, HON terakhir untuk ke KL di bunyikan..
pon pon abang kasim..
hahahaha !
vroom vroom..
motif utama dalam bas, ingatkan nak tidur sampai ke KL..
kau orang tahu,
depan aku ni ada lah DJ radio filipina ke myanmar ke
vietnam ke tak tahu lah..
dia punya cakap,
dari Muar, sampai ke KL !
peh ! bingit telinga..
aduh !
nak tak nak, kena saja lah dengar..

aku turun dekat-dekat berjaya times square nun..
ala, jalan kaki sajalah dari situ ke low yat ye tak..
bukan jauh pun =)
sampai-sampai, kedai tak buka lagi..
tunggu punya tunggu,
bulan tak timbul-timbul..
hohoho!

sementara tunggu kedai tu buka,
pergi sungai wang (ya ke eja ni)
beli kasut..
dapat kasut sembonia..
cantik juga lah ! warna putih..
berseri-seri..
wahahhaha !

-potong cerita sebab ada part-part tak best didengar pun-

lepas dah siap laptopnya,
terus pergi pudu,
balik =)
nasib baik lah masa balik ni,
sunyi saja..
huhu =)
tapi sejuk gila !
sebab hujan..
hehehe !
dapat bas pukul 3.30..
tapi sampai basnya pukul 4..
hampeh !

sampai muar pukul 7 lebih..
itu sajalah cerita kali ni..

kesimpulannya nak pergi mana-mana
naik kenderaan sendiri bagus..
sunyi..
hahaha =)

No comments:

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan