Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Friday, March 26, 2010

Cuti-Cuti Malaysia

selasa malam,
perjalanan ku yang tak berapa nak rancang
berjalan dengan lancar..
mana tak nya,
malam tu ajak pergi KL,
malam tu juga pergi..
hehehe !

dengan berbekalkan tiub motor 2,
set spanar dan beberapa helai baju,
aku pun memulakan perjalanan dari muar - shah alam..
aku gerak dari muar,
dekat pukul 1 lebih juga
agak lambat?
tak apa, angin tak kuat..
best saja jalan =)

yang rider, tak berapa penat rasanya..
yang duduk belakang ni (aku lah tu)
keras kematu..
kebas punggung..
kebas kaki..
kebas tangan..
huhuhu! 
melayang-layang =)
nak terbang ke belakang rasanya =P

aku sampai shah alam pukul 4 lebih dekat pukul 5..
Alhamdulillah selamat sampai =)
tunggu punya tunggu,
rupanya abang aku dah tidur..
maklumlah esok kan nak kerja =)
huuu ! kacau orang saja kerjanya..

nasib baik telefon dia angkat..
tapi dekat 3-4 kali juga lah aku telefon..
baru sedar..
kalau tak, alamat tidur luar lah =P
sampai-sampai, borak-borak kosong kejap,
terus tidur semuanya =P

tengah hari esoknya,
aku dan kawan semua bergerak ke KL..
jalan lagi =P
ada rumah member kat setapak..
panas kat KL dengan panas kat muar lain rasanya..
ya lah, dengan basnya..
dengan keretanya..
berasak-asak..
dah macam sardin dah aku tengok..
panas-panas..
gerak tengah hari..
fuh ! rentung beb..
hehehe =)

...bersambung

No comments:

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan