Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Tuesday, November 23, 2010

Praktikal Part 3

Menghitung hari,
detik demi detik
bila nak habis.
Aku rasa, pergi kelas, 
belajar lagi best,
daripada duduk dalam ni,
buat benda yang separuh aku boleh buat,
separuh aku dipaksa buat sampai boleh.
Argh ! Pressure gila kot.

Cepatlah masa berlalu,
Cepatlah, aku dah pressure duduk dalam ni
lama-lama.
Aku rindu suasana riuh,
aku rindu lepak-lepak kat warung,
dengan kawan-kawan,
lepas kelas, minum-minum,
karaoke bila bosan.
=(

2 comments:

. said...

ni baru praktikal, belum bebetul keje.. lex r der..
=))

fiiQ said...

huk2..
taw tape..
tp aku ske lagi suasana yg riuh sket..
ni sunyi sepi je..
ditemani bunyi keyboard..
adeh !

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan