Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Wednesday, April 29, 2009

Semputnya Aku..

lepas dah ok..
dah boleh jalan..
masalah lain pula ada..

aku ni asal la cepat sangat penat..
tak boleh diri lama-lama..
tak boleh duduk lame-lama..
naik tangga pun semput..
aduh..!

kena juga baring..
boleh dikatakan kebanyakkan hari-hari yang aku alami,
aku tidur lah kerjanya xD

tapi kau orang jangan nak salahkan aku sebab aku kuat tidur..
sebab aku sendiri pun tak tahu apa sebabnya..
dah penat kan, tidur lah..
tenaga balik..
lagi pun aku minum milo, sama juga..
tenaga tak ada pun..
ali cafe pun tak jalan juga..
macam mana tu? tongkat ali pahit sangat..

tak sanggup minum xD
hehehe!!
nanti tenaga lain pula datang..
hahhaha!!

3 comments:

farha said...

mmg kuat gler ko tido...
ps2 x g klas..
org kjut pon x bgn..
hampeh!!!
xD

FiiQ90 said...

mane ada..
penat sgt jew xD

farha said...

haha..
iyo la 2..
:p

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan