Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Sunday, April 26, 2009

Motosikal Idamanku



Bila lah aku nak merasa pakai motor ni..
parentku kata, lepas aku belajar jauh-jauh..
herm.. lame juga aku mengharap motor atas nama aku sendiri..
memang lah kita ni meminta saja, tapi,
dengan adanya sesuatu yang dapat menaikkan semangat kita untuk terus belajar,
apa salahnya berkorban sedikit..
mana tahu, daripada malas bertukar jadi rajin..
Tuhan saja yang tahu..
apa yg penting, niat kita mestilah ikhlas..
terus belajar sehingga berjaya dan membanggakan kedua orang tua kita..
bukan dunia saja, akhirat pun sama..
BERUSAHALAH =)
INSYAALLAH =)

2 comments:

farha said...

ak doakn ko dpt moto idaman ko ble ko da bjaye one day..
amin..

fiiQ said...

maceh !! xD

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan