Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Monday, February 28, 2011

Peh !

jam 6.15 pagi aku dikejutkan oleh kedua orang tua ku..
SYAFIQ ! SYAFIQ ! 
bangun ! solat Subuh ! nanti hantar mak !

Hehehe ! macam biasa lah,
hari Isnin.. hari sekolah,
aku lah jadi driver pada hari biasa..
lepas selesai hantar mak aku ke sekolah,
aku lalu lah depan kedai besar Naza..
aku terpandang treler membawa muatan kereta baru..
aku memang suka tengok kereta-kereta baru sampai
hehehe ! nak beli, tak ada duit,
tengok sajalah pun jadi x)

sekali aku terpandang, warnanya merah..
pehhhhh !!! lawa gila !!! 2 pintu !!!

(gambar sebagai rujukan)

peh! mantap ! warna garang !
2 pintu ! sunroof ! wah !
terpesona aku melihatnya =)
hehehe !

No comments:

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan