Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Sunday, February 13, 2011

Cerita

sekejap saja bulan 1 telah berlalu,
bulan 2 kini muncul.. aku tak tahu apa aku nak cerita,
sebab cerita aku, setiap hari sama saja..
so nothing interesting yang hendak aku kongsikan..

ok.. 1stly aku dah start berniaga burger..
aku berniaga bukan aku malas cari kerja,
tapi aku ingat, pertengahan tahun ini,
aku nak sambung belajar lagi..
so, kalau aku kerja, tak boleh nak rehat-rehatkan minda
kejap kan..? so aku ambil keputusan,
nak berniaga sendiri saja dulu..
relax-relax.. tenangkan fikiran..
walaupun tak tenang sebab report tak buat lagi..
adoi adoi adoi ~

so far, aku start berniaga ni ok la..
tak ada masalah kecuali waktu tidur aku
dah jadi huru hara sikit.. hehe !
mana tak nya, tidur pukul 4 pagi..
pagi memang liat la sikit nak bangun..
kalau hari sekolah tu, memang dah wajib bangun pagi..
kena hantar Mem besar pergi sekolah..
lepas dah hantar, macam biasa lah..
sidai kain, masak nasi dan sebagainya..
itupun kalau aku tak rasa mengantuk sangat lah..
kalau aku mengantuk, aku skip sampai tengah hari je..
hehehe ! pening kepala kalau tak cukup tidur ni..
kalau dah siap semua, baru sambung tidur semula..
fuh ~ lega..

setakat ini sajalah cerita aku hari ni
semoga berjumpa lagi =)
~~ Assalamualaikum ~~

No comments:

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan