Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Tuesday, December 14, 2010

Sepetang

apa aku nak letak kat entri kali ni
aku pun tak tahu
makin hari makin tak ada cerita aku
nak berkongsi dengan kau orang semua

erm, setakat ni,
Alhamdulillah, skill programming
aku ada terasah sikit.
tapi nak buat cantik-cantik tu tak ada lah,
tapi berfungsi tu, InsyaAllah.
Hehehe !
tapi tak ada orang yang tiba-tiba pandai kan,
melainkan ada usaha untuk berjaya.
bakat terpendam atau keajaiban tu terkecuali.
kueng3 !
perancangan lepas habis praktikal ni,
mungkin aku nak kerja dulu kot,
takkan nak terus sambung kot,
tekanan jiwa aku nanti dibuatnya.
tapi niat nak sambung tu memang ada,
dan semakin membara-bara.
hehehe !

nak sambung kat mana,
itu tak tahu lagi,
tunggu dan lihat sajalah,
ada rezeki, adalah.
Amin.

sebelum sambung menyambung,
aku dengan batch aku ada plan sikit,
kita orang plan nak bercuti ke Port Dickson.
tempat? erm... cadangannya chalet je,
tapi aku nak percutian kali ni
lebih bermakna, ya lah kan,
maybe ini kali terakhir kita berjumpa,
lepas ni masing-masing bawa haluan sendiri,
ikut family ke, kerja kat tempat asal ke,
kahwin ke, siapa tahu?
hehehe !


so memang terBAIK punya la percutian ini aku nak buat.
so aku harap segala perancangan berjalan dengan lancar,
kita merancang, tuhan tentukan segalanya.
InsyaAllah. dengan izinNya,
semuanya akan baik-baik saja =)
oklah, sambung lagi nanti.
~ Assalamualaikum ~

No comments:

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan