Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Thursday, December 30, 2010

Salin Baju

hari ini aku nak cerita pasal kuda aku pula
aku pakai kuda ni sebab nak praktikal..
takkan nak naik kuda besar,
takut letak motor bersepah,
diculik oleh penculik pula nanti..
hehehe =)

1st, masa dapat pakai motor ni,
baju dia warna hijau
macam ini lah warnanya

yang ini kasut pinjam,
bukan aku punya..
hehehe !

lepas dah pakai hijau,
tukar selera pula pakai warna hitam putih..


hitam putih ni memang cantik,
tapi masa lepas pakai 2-3 minggu,
dapat baju hitam baru pula,
kebetulan member punya motor kemalangan,
tak ada cover set,
so aku jandakan lah cover set aku ni..


lihatlah beliau
selepas aku sarungkan dia baju baru
hitam saja semua =P


nampak macam simple sangat..
tak ada kemeriahan langsung..
tu yang aku nak tukar baju dia lagi tu..
aku tengah cari baju warna merah..
siapa-siapa ada berminat nak tukar,
boleh la telefon aku ya..
hehehe =)



gambar sebagai rujukan..
tunggu kemunculannya =)

No comments:

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan