Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Wednesday, June 16, 2010

June 16, 2010

biasa aku tulis cerita panjang lebar,
tapi hari ni mungkin cerita aku agak pendek saja
habis sudah cuti semester aku
ni baru 2 minggu naik cuti
walaupun cuti aku tak berapa nak seronok
tapi aku ada juga la pergi berjalan
pergi mana?
of course PD aka Port Dickson

aku bertolak dari MUAR sabtu petang
dalam pukul 6.30
dari MUAR ni berapa biji saja
kumpul dekat PD
ramai member dah kumpul kat sana

ini sedikit gambar =)


tapi sedikit tak best la masa pergi
sebab tak ada tempat tinggal
kena tidur atas rumput
dah lah tepi pantai
sejuk wok !
tapi yang best sebab dapat konvoi
kumpul ramai-ramai =)
memang enjoy
hope next time ada lagi
aku nak pergi lagi =)
tapi with better planning

No comments:

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan