Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Sunday, May 16, 2010

Masalah 2

belum sempat habis masalah lama,
masalah baru sampai..
aku pun pelik,
biasanya motorsikal kalau side mirror kanan saja,
lepas..
tapi hari ni,
16 MAY 2010
seorang polis trafik cakap kat aku
side mirror kena pakai 2-2..
dan ia adalah wajib !
apa kejadahnya ~

aku lalu road block kat depan taman aku tak kena apa-apa,
lalu kat tempat dia kena..
bengang lah macam ni..
kat belah sini lepas, belah sana tak lepas..
begitu juga no plet..
kat tempat aku lepas,
kat tempat dia tak lepas..
pelik lah..
adakah law tempat aku
dengan
law tempat dia lain?
Zzzz..
pissed off !

[tempat aku dengan dia berlainan daerah]

No comments:

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan