Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Tuesday, February 16, 2010

16 Februari 2010, Selasa

cuti ke tak cuti ke sama saja..
duduk di rumah..
tak tahu nak buat apa,
nak pergi mana..
maklumlah, Muar ni kecil sajakan..
pusing situ, keluar sini,
pusing sini, keluar situ..
hehehe !

tapi bukan itu yang saya nak ceritakan
(tiru ayat raja lawak jap)
tadi petang,
aku kena hantar mak aku pergi ke bandar,
nak pergi beli barang kat supermarket..
masa on the way tu,
biasa lah kena lalu bandar Muar dulu kan ;)

wah ! amazing..
semua kedai tutup !
huahuahua !
disini saya ingin menceritakan,
hampir separuh kedai di Muar ni,
adalah cina..
huhuhu ! ini sudah terbukti =D

tapi yang peliknya,
kedai banyak tutup,
jalan still jam..
kenapa ya?
tettt ! masa sudah tamat..
jawapannya esok adalah hari bekerja..
kuang3 ~~

semua nak balik ke negeri masing-masing..
hehehe ~

lagi satu, 'perang' saudara sentiasa meletus..
tak kira siang dan malam..
apa yang dia orang tengok entah
bakar mercun siang-siang buta..
bukan nampak pun..
hahaha !
kalau malam, wah bukan main
berdentam-dentum..
dam dam dum, bunyi mercun..
kanak-kanak tiada pun datang berduyun..
kenapa ya?
tetttt masa sudah tamat..
jawapannya,
sebab bukan raya aidilfitri..
hahaha !
oklah sampai disini saja cerita kedai kopi..
esok ada cerita lagi..

Terima Kasih Daun Keladi,
Sudah Baca Tinggalkan Pesan,
Apa Benda Yang Aku Merapu Ni,
Hentam Sajalah, Janji Layan =)

3 comments:

RaMa2UnGU said...

hahaha hehehe hhohohoho hohohohihihih...

sesaje nak gelak banyak22.

ielamorry said...

teluk intan pun sama, banyak kedai tutup, but kedai makan penuh pulak -_-"

fiiQ said...

rama2- eh apsal?
hehehe !!

iela - hehehe! taw tape !
sini kedai makan ada tutup gak..
yang penuh shopping complex, dgn bank.. ngahahah ;DD

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan