Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Thursday, January 28, 2010

Semester Baru

semester baru sudah bermula..
pelajaran semakin lama semakin susah..
malas kenalah bertukar menjadi rajin..
tidur lambat kena tukar kepada tidur awal..
games kena tukar kepada bahan rujukan/buku..

wah perubahan mendadak..
agak-agak otak a.k.a akal fikiran aku boleh terima ke?
badan aku? semualah yang berkaitan..
harap-harap boleh saja.
tapi masalah aku yang susah/agak liat nak diubah
adalah semua seperti di atas..

hahaha !
masalah yang agak sukar diatasi..
terbiasa semuanya..
main game, tidur lambat, malas..
wahhh! aku kena transform cepat ni..
pertukaran armor !
Syafiq bertukar !
Syafiq 2X
hohoho !

and 1 more things..
aku rasa aku nak tukar motor lama aku ni kepada yang baru..
nak upgrade sikitlah..
cc dia agak rendah,
jadi tak sesuai dengan jiwa aku ni..
maklumlah, jiwa kelajuan..
lor..

barang siapa berkenan nak beli,
contact lah aku ya..
iklannya boleh didapati di sini


terima kasih =)

3 comments:

ielamorry.om said...

wah~ nak upgrade motor ye. asal jgn merempit sudah~ hehe.

Deqmie said...

haha.. jiwa kelajuan ek.. lau nk lakukan prubhn slow2,jgn mendadak nti stress.. gud luck ye fiq.. :)

fiiQ said...

iela, merempit? oh itu perkara terakhir sy akan buat :)

deqmie, heheheh ! oh ok.. thanks 4 da advice ;)

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan