Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Thursday, November 26, 2009

Perubahan

wah banyak benda aku nak ubah..
antaranya ialah, kenderaan pergi balik kolej aku..
hahaha ! motor kesayangan ! ngee !
kenapa ? entah, mungkin dah sampai masa,
aku perlu menukarkannya kepada yang baru..

lama sangat pakai motor tu,
rasa macam muak pula..
ewah ! macam makanan dah pula ya! hehehe !
lagi ? cermin mata..
aku dah mula rasa sakit telinga pakai cermin mata ni..
sebabnya tidak dikenalpasti..
takut telinga ni yang mengada-ngada buat sakit..
suruh tukar yang baru..
maklum lah, nampak bergaya sikit kan..
lagi-lagi kalau bau kedai..
harum subur ditelinga..
ekekekeke ! =D

apa lagi.. erm..
kita pergi kepada kereta pula..
wah ! kalau sebut kereta, satu hari pun tak habis..
mengalahkan orang yang bekerja kalau cerita pasal nak hias..
duitnya tak ada lagi..
maklum lah, angan-angan kena tinggi..
tapi ingat, angan-angan pun angan-angan juga,
apa yang penting, usaha tu ! bukan kerjasama..
siapa nak tolong kita berjaya kalau bukan diri kita sendiri..
wah ! ada gaya Prof. Madya Pakdya Atokdya Dan Nenekdya..

tapi apa yang penting,
percutian kali ni (padahal belum cuti lagi)
aku nak pergi pantai lagi !
huahuahua! gian betul nak mandi pantai ni..
wah ! sekali lagi macam makanan !
ada gian-gian.. bukat mat gian ya..
opsss ! sorry sorry !
tukar topik.. CENSORED !
tettttttttt
siaran tertunda..

har ! cita bab makanan,
ada satu lagi cerita..
hohoho ! makan beb makan !
sejak dua menjak tiga menjak ini,
aku gian gila makan nasi lemak !
hahaha ! tak sah kalau pergi warung,
tak ada nasi lemak, confirm tak makan wei !
minum je.. kalau ada, fuh ! nasi lemak satu !
siap telur goyang ! kekekeke !
bagi orang yang fikir ke arah telur kuning,
sila cuci otak anda sebelum membaca..
tetttttt..... SIARAN TERTUNDA !
hahahaha

mari tengok sedikit gambar nasi lemak telur ni !

fulamak ! tangkap leleh kan !
hahaha ! bagi sesiapa yang terasa nak makan nasi lemak tu,
segera dapatkan di pasaran !
sementara stok masih ada !
sedap wei !


2 comments:

~mistixora~ said...

adoi... lapaQ la pulak..

fiiQ said...

haha !
makan pon sodap ;D

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan