Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Tuesday, August 11, 2009

kawan?


pasti korang pernah punya ada kawan..
tak kisah la, dekat ke jauh ke..
kawan sms,
kawan atas talian,
kawan kelas,
dan sebagainya..

tiba-tiba aku teringat pada sorang kawan
yang aku sendiri tidak pernah tengok rupanya..
hahaha!
macam mana tu?



yang aku ingat pasal detail dia ialah,

Nama : Ezza (tak tahu nama penuh dia apa)
Umur : sebaya aku kot?
Sekolah : SMK Assunta (itupun masa aku form 2)

sebulan dua saja kot, dia call + sms..
lepas itu hilang entah ke mana..

masa tu, aku pakai no celcom kot..
hehehe! dia duduk hostel,
so kena call guna public phone..
macam mana kenal?
err.. melalui kampungchat.com?

lama dah aku lost contact dengan dia..
lagipun no dia sekarang,
bukan dia guna lagi,
aku try telefon,
cina lelaki yang angkat..
kuikuikui! hampas kelapa betul!
huuuu!

kenapa aku cari dia?
tak ada apa-apa..
cuma teringat cerita-cerita lama..
masa mula-mula dapat telefon :P

jika anda semua jumpa ini orang,
cepat-cepat bagitahu saya ya..
thanks! ;)

4 comments:

didiey ;) said...

nanti boleh buat jejak kaseh :)
saya nak cari kucing lama saya :P

fiiQ said...

ngahaha
byk la kamu..
jejak kasih, cr fmly je..
kikiki!!

Gergasi Ketod said...

sy tanak carik?

:D

fiiQ said...

jgn cari..
jmpe tape :D

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan