Pembaca Setia

Status

Ready To Convocation =)

Monday, July 27, 2009

Perjalanan Yang Tak Dirancang!


hari ni,
program yang tak dirancang..
bangun-bangun tidur,
terus tanya ada nak pergi mana-mana tak..
BP! a.k.a BATU PAHAT!



jom! terus saja ON..
hahaha! lepas asar
kami semua bertolak ke batu pahat..
kami tu, termasuklah akak aku,
dan dua orang adik lelaki aku yang last..
tujuannya, akak aku nak cari novel saja..
aku dan yang lain,
setakat nak berjalan..
tapi agak seronok lah juga..
sebab apa?
sebab aku dapat skodeng kawan aku seorang ni..
hahahah!



aku nampak dia, tapi dia tak nampak aku..
weeee! siap tak percaya,
aku tengah skodeng apa semua dia buat..
huhuhuh!

memang seronok menyakat orang ni..
hahahha! lain kali,
aku nak buat lagi lah..
hahaha!

masa perjalanan tu,
kereta agak kurang,
so cepat la juga sampai..
dan cepat juga balik..
dalam pukul 9 dah sampai muar dah..
hehehe! sampai-sampai,
ingat nak pergi karaoke,
tapi penuh lah pula!
terpaksa batalkan niat..

lepas tu, ingat nak pergi makan..
sekali warung banyak tutup pula!
peh! memang terbakar darah saja..
nasib baik ayah aku belum tidur..
minta duit, beli maggi tom yam..



kenyang perut..
errrkk!! alhamdulillah!!
hohohoho!!

dah kenyang perut, suka hati..
bila suka hati, mulalah susah hati..
sebab apa? bukan sakit perut..
tapi assignment..
hahahah! nasib baik sikit saja..
memang tak dinafikan aku ni jenis
suka kerja bertangguh..
tapi bukan esok hantar, hari ni baru nak mula..
tak.. esok hantar, kelmarin aku dah siapkan..
weeee! tapi depend pada assignment..
kalau aku tahu buat, zasss!
sepantas kilat aku buat..
tapi kalau tak tahu nak buat..
wallahhualam saja lah..

tunggu kawan-kawan siapkan..
nanti tengok cara diaorang buat,
baru lah start buat..
haish! susah-susah..
kira stress aku malam ni,
kurang la sikit..
hahahah! so apa lagi!
bantal dah memanggil-manggil..



nak ikut?
tak boleh..
katil aku single bed..
hahahah! daaaaaaa~
~Salam~

No comments:

-P.S-

Sesetengah Gambar Yang Diambil
Bukan Hakmilik Saya !!

Terima Kasih Kepada Google !!

Permainan